Klachtenafhandeling

Een klacht hebben is niet leuk, daarom proberen het zo goed mogelijk op te lossen net zoals we het in onze winkel "ter Horst mode" zouden doen. Wij worden namelijk blij van tevreden klanten ook online.

 

Zou u contact met ons willen opnemen over uw klacht? Dan kijken we hoe we de klacht kunnen oplossen. We zijn voortdurend bezig om onze service nog verder te verbeteren. We vinden het dan ook belangrijk om naar u te luisteren.

 

Een klacht  doorgeven

Wij raden u aan om een bestelling na ontvangst te controlen op gebreken. Heeft u na het leveren een klacht over het product, de levering of iets anders een klacht?

Laat het ons dan weten via e-mail naar info@lazoda.nl

 

Zou u zo vriendelijk willen zijn om de klacht en de oorzaak (indien bekend) te omschrijven? Wij verzoeken we u om uw contactgegevens en het bestelnummer mee te sturen. U krijgt binnen 3 werkdagen een reactie van ons. Zoals gezegd worden we blij van tevreden klanten. We proberen uw klacht dan ook zo snel mogelijk op te lossen.